Trots att en dag utan vettigt innehåll har passerat,
känns det ändå som om jag har hunnit med en del.
Jag har läst, sjungit, surfat, surfat lite till, och bara varit.
Och trots att jag gick upp halv ett är jag sömning nu.
Jag har alltid tyckt att det verkar konstigt att man blir trött av att sova för länge, men det stämmer nog.
Iallafall på mig.

Nu sitter jag med Vivianne i knäet och tittar på Robinsson repriser.
Undrar om jag skulle palla det asså...
Ne, jag skulle nog bli alldeles för
rastlös.

2 kommentarer

julia

30 Dec 2009 20:19

vad roligt att du har lyckats med ett nyårslöfte. jag har haft godislöften, men de har jag aldrig lyckats hålla. men jag är ju en godisgris också, så det var inte lätt. haha! :)



Checka bloggen?

/ julialinneaa.blogg.se

Sandra - Piffad

30 Dec 2009 20:31

SV: tack tjejen! :)

Kommentera

Publiceras ej