Kvällen kom ovanligt fort.
Kanske för att jag tillbringade ca 4 timmar av dagen i en buss, fram och tillbaka till Karlskoga.
Det känns iallafall skönt att vara hemma.
"Hemma lugnet" har hunnit infinna sig, och det är helt okej med söndag imorgon.
(Speciellt eftersom det är tårtbuffé i kyrkan...)

Jag vill sjunga och spela snart igen!
Även om det är så mycket som ska göras den närmaste tiden,
så känns det faktiskt viktigast att må bra.
Och jag mår bra när jag får sjunga och spela.
Bo, leva och andas musik.

2 kommentarer

nathalie

30 Jan 2010 19:43

anäl dej isåfall i inlägget där det står att man ska anmäla sig. För när jag startar det så kommer jag bara titta i det inlägget vilka som vill vara med. :)

nathalie

31 Jan 2010 16:45

Nu har veckans blogg startat! Du är en av finalisterna! Dags att få så många som möjligt att rösta på just dig!



LYCKA TILL! :D

Kommentera

Publiceras ej