Igår kväll, när klockan höll på att bli mycket och jag var så trött att ögonen tårades utav sig själv,
när vi roddade allt som stod på scenen och när jag hunnit få både ett och två blåmärken här och varstans
Då, då börjar två småtjejer springa runt runt i aulan och leka bland alla sladdar som vi skulle packa ihop.
Jag brukar gilla småtjejer, men i det läget höll jag på att skicka ut dem.

Åh, himlans barn! Dom är ju alltid ivägen.
Det som störde mig allra mest var att de var så mycket piggare än vad jag och mina kompisar var - tillsammans.

Men så, när jag stod där, och var som mest uppe i mitt dragande i sladdar och cases, kom den minsta tjejen fram till mig:
"Kan jag få din autograf?"
Mitt hjärta smälte och sen fick barnen vara vart de ville.
Gärna på mig.

Min första autograf.
Mitt minsta fan.

4 kommentarer

CHIRRE

29 Oct 2010 18:58

hahahahah vad gulligt!



svar: jaaa, mums!:D

AMANDA FALK

30 Oct 2010 03:20

hehe, autograf, gulligt :)

Sv: tack för tipset, blir nog den mobilen faktiskt :)

Hoppas du fått en bra start på helgen, goood natt!

Taghrid

30 Oct 2010 12:37

Tack, ibland måste man gräva fram det gamla man har hemma ;). Så gulligt!

anna

30 Oct 2010 21:54

åh så gulligt :)

Kommentera

Publiceras ej