Om jag skulle skriva ett litet ensamt inlägg, det första och sista i april månad, så skulle jag skriva att jag mår bra. Väldigt bra.
Jag skulle skriva att jag längtar till sommaren, precis som alla andra som går sina sista veckor i skolan, att jag vill att det ska bli grönt nu men att jag samtidigt älskar känslan av att längta till något, som man med all säkerhet vet blir fantastiskt när det väl händer.
Jag vilja förklara mig och få er att förstå att alla mina tankar om livet som brukade fastna här, inte har försvunnit. De är bara applicerade på andra ställen och stannar allt som oftast som utkast.
Hittills har mitt 2013 bara bjudit mig på godsaker, jag får nypa mig i armen för att förstå att allt som händer är på riktigt. Att du ligger vid sidan om mig och inte tänker gå därifrån.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej