Nuförtiden går jag mest under namnet Fröken Linnéa.
Jag stormtrivs med både namnet och de arbetsuppgifter som liksom tillkommer när man helt plötsligt döps om på ett sådant sätt. Det känns helt enkelt som om jag är på rätt plats just nu, jag är där jag ska vara.
Även om jag drömmer om att få stå på scen, och inte att vara timanställd på en skola, så kan jag dra många likheter mellan dessa yrken. Man måste vara lite nacissistisk som lärare. Man måste gilla att ha ögon och öron på sig och man måste stå längst fram och underhålla för att inte tappa elevernas intresse.

Detta gör man enklast genom att prata om det som barnen gillar mest i hela världen.
TV spel,
Husdjur,
Pojkvänner/Flickvänner och
 
Rast.
 
 
 

1 kommentarer

Mammanna

24 Jun 2014 17:45

Hahahahahahahaha!!

Kommentera

Publiceras ej