Idag var dagen det exploderade ute. Det blev grönt... överallt.
Dagen då jag gick en lång sjukilometerspromenad med en vän, som lyckades med att visa mig nya vägar i staden som jag trodde jag kunde utantill.

Idag var dagen då jag belv ledsen för att du inte förstod.
Ledsen för att vi inte pratar samma språk och för att jag inser att det kommer ta tid.

Idag var dagen då jag kände att det finaste man har, är de som alltid stannar kvar och inte de som går när det blåser.

Idag var dagen då ambulansen fick hämta dig, jag satt på trappan och hulkade fram ett ledset "hejdå"...
för att
jag älskar dig så mycket.


1 kommentarer

mamma

30 Apr 2012 10:55

Du är världens bästa storasyster, jag ska memorera och berätta för Lovis vad du skriver. Kram. Vi har det bra på detta 3-stjärniga "hotell". Kram igen.

Kommentera

Publiceras ej