Jag lät mig själv bli sjuk.
Riktigt ordentligt förkyld. Ibland är det skönt att få bli sjuk för att man har kännt det sitta i kroppen ett tag.
Så var det för mig, jag har kännt det ett tag nu.

Jag måste bara få berätta om en helt underbar serie som jag såg på TV herrom dagen.
På bolibompa faktiskt.
Det var min bror som satt och såg på något med Susanne Reuter och jag frågade var det var.
Han verkade ganska ointresserad, och sa någonting om att det var något om Gud.
Jag trodde först inte på honom, men jag satte mig ner och såg klart på avsnittet, och mycket riktigt, det handlade delvis om Gud.
Det är sällan man pratar om Gud som kvinna, vilket jag tycker är  konstigt eftersom det inte finns bevisat att han är en man, eller överhuvudtaget finns, men denna serien speglar Gud på ett tänkvärt sätt.
Guds tre flickor - heter serien som svt tagit fram.

Så nu sitter jag här i min ensamhet och snorar för mig själv framför Svt - play och denna tänk
och se - värda serie!

2 kommentarer

Ida

03 Dec 2009 13:28

Linnea, jag fick bara en sån där plötslig känsla av att jag saknar dig VÄLDIGT mycket! Här sitter jag ocksp hemma och mår piss, båda halsfluss och körtelfeber, ingen bra kompination vill jag lova. Men Guds Tre Flickor ska jag allt ta och se nu i min ensamhet!



Ville bara att du skulle veta det liksom. Puss

Linnéa

03 Dec 2009 15:33

Hej Ida!

Jag saknar dig också! Massor!

Hra funderat på att åka till gbg någon helg efter jul...När allt har lugnat sig lite

Jag tror att tjejgänget behöver ses och ha tjejmiddag snart. (!) Alldeles för länge sen!

PUSS PÅ DIG!

Kommentera

Publiceras ej