Jag flyttade för ett tag sedan.
Jag flyttade från mitt härligt romantiska, blommiga flickrum till mina föräldrars stora, mörka, walk in closet rum.
Jag flyttade mig själv och alla mina saker cirka 20 meter längre bort i hallen, så någon jätteflytt var det inte.
Det mesta är ditställt och i ordning gjort, jag har hunnit dammsuga en gång till efter flytten.
Den informationen räcker för att förstå ungefär hur länge jag har bott här.

Men det är mycket som fortfarande bor kvar i rummet som jag vill ska flytta ut, så fort som det bara är möjligt.
Det står till exempel en TRÄNINGSMASKIN bredvid sängen som ett hån mot en människa som alltid säger:
"Träning är bara till för de som vill skada sig!"
Den måste helt klart ut snarast om jag så ska kasta ut den genom fönstret.
Sen har jag en hel låda full med släktingar på golvet också.
Känns lite som att ha ett gäng lik i en låda på golvet, även fast jag inte har provat på det tidigare..., men dessa är inramade i fina antika guldramar.
Praktiskt att ha sina släktingar så.

Kommentera

Publiceras ej